Study stuff



Asslamualaikum,

fuh ~ akhirnya.
Sebernanya aku dah lama nak buat jadual harian. Bertahun jugakla plan, try, tgk yt cara nak buat TAPI tetap tak tercapai matlamat sebenar. Mesti stop tengah jalan. Bak kata mak aku hangat-hangat taik ayam dan sebernanya aku pun tak tahu apa kene mengena taik 💩🐔ayam yang hangat tu dengan tahap kegiveuppan ( hah kau kegiveuppan terus 😂) . Aku bukan give up dengan taik ayam pun. Tapi kenapa taik ayam erk? macam mana dengan itik? lembu? kucing? haaaaa lantak la. bukan maksud exam pun soalan ni 😑.

So, memandangkan next year aku akan menduduki exam yang paling penting pada abad ini iaitu S.P.M. Maka, (pergh macam nak lawan ustaz syamsul je) aku gagah kan diri untuk selesaikan misi aku yang sudah lama terkubur dalam fikiran ku. (Ayat tak boleh drama lagi 😑)

Iaitu jadual harian waktu cuti sekolah aku yang tersangat la lengkap bagi aku.




there you go.

Amacam? okey tak?
p/s: kesalahan dan kecuaian dikecuali kan termasuk la gambar
(dan macam kerje acc la pulak)

Sincerely;
farisha

Comments

Popular Posts